کنسرت شهیار قنبری

کنسرت شهیار قنبری :: Shahyar Ghanbari

کنسرت شهیار قنبری در سانتاکلارا :: بیست و دوم اکتبر ۲۰۲۲

2022-10-22 – 7:30PM – Santa Clara Convention Center

Address: 5001 Great America Pkwy, Santa Clara, CA 95054

کنسرت شهیار قنبری

کنسرت شهیار قنبری – سانتاکلارا

  • کنسرت شعر و ترانه
  • شبی که ترانه‌خوان از زیبا شدن می‌خواند، از انفجار خاطره؛ از دریا، دریا در من…

 

 

  • برای دریافت اطلاعت بیشتر می‌توانید می‌توانید با شماره تلفن 4085830483 و یا ایمیل info@bilitpro.com تماس بگیرید.
  • صندلی‌های منتخب شما، تا ۵ دقیقه پس از انتخاب، برای شما به حالت رزرو درمی‌آیند و شما باید در این فاصله، نسبت به تکمیل سفارش و پرداخت مبلغ نهایی تیکت(های) خود اقدام کنید؛ در غیر اینصورت صندلی‌های انتخابی شما برای دیگر افراد آزاد می‌شوند.
  • در صورتی که برای رزرو و خرید تیکت کنسرت شهیار قنبری در سایت مشکلی دارید می‌توانید با شماره تلفن 4085830483 و یا ایمیل info@bilitpro.com تماس بگیرید.
  • جهت انتخاب صندلی خود برای کنسرت شهیار قنبری در Santa Clara Convention Center، کافی است بر روی دکمه‌ی زیر (Pick your seat) ضربه زده و کمی صبر کنید تا نقشه‌ی صندلی‌های سالن برایتان باز شود. سپس با توجه به ردیف‌های مورد نظرتان، کافی است به تعدادی که می‌خواهید، با کلیک بر روی هر صندلی، آن جایگاه را برای خودتان رزرو کنید. (توجه کنید که در هر خرید، حداکثر تعداد ۱۲ جایگاه را می‌توانید انتخاب کنید) در انتها، برای نهایی کردن خریدتان می‌بایست بر روی دکمه Go to cart ضربه زده و پس از وارد کردن مشخصات خود، نسبت به پرداخت مبلغ صندلی‌های رزرو شده اقدام کنید. در صورتیکه که پرداخت شما با موفقیت انجام بشود، یک ایمیل حاوی لینک دانلود فایل پی دی اف تیکت‌های خریداری شده‌تان بر روی آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. در روز کنسرت، کافی است تصویر فایل پی دی اف تیکت‌تان را به همراه داشته باشید.